Okno żywieniowe u sportowców – czy można przy kontrolowanej głodówce poprawić sylwetkę (i nie tylko)?

Okno żywieniowe u sportowców – czy można przy kontrolowanej głodówce poprawić sylwetkę (i nie tylko)?

Od pewnego czasu stosuję u siebie metodę okna żywieniowego. Głównie z powodu rozkładu zajęć w ciągu, wygody oraz dużej tendencji do zaspokajania apetytu posiłkami w tym systemie (średnia kaloryczność mojego żywienia to ok. 4000 kcal/dzień i moje posiłki mają często po 1200-1500 kcal). Do metodyki tej kiedyś podchodziłem bardzo sceptycznie, sądząc że kłóci się to […]

Owsianka na śniadanie – sposób na pozbawienie się energii… i nabawienia cukrzycy

Owsianka na śniadanie – sposób na pozbawienie się energii… i nabawienia cukrzycy

Ilu z Was wciąż zajada się owsianką na śniadanie, myśląc, że to to takie zdrowe? Robią tak przecież „gwiazdy” sportu, mody więc idąc śladem tych estetycznie wyglądających osób, wkładasz do ust kolejną łyżkę ulubionych płatków z owocami mając przekonanie, że w ten sposób choć odrobinę zbliżysz się sylwetką do tych osób. Jak wyglądają te osoby, […]